Kevät tarjous: nyt webhotelli 3 kk maksutta ja verkkotunnukset jopa -90%. **

Osta nyt
.com
$ 5.99 $ 26.99 /1. vuosi
.one
$ 1.99 $ 16.99 /1. vuosi

Kirjaudu sisään

Ohjauspaneeli Webmail Website Builder Verkkokauppa File Manager WordPress

Verkkomarkkinointi

Verkkosivuston mainostaminen nopeasti ja helposti

Verkkosivustosi on kotisi verkossa. Se on tapa saada ihmiset tutustumaan siihen asiaan, jonka eteen olet tehnyt kovasti töitä ja josta olet ylpeä.

Viraalimarkkinointi on mahtavaa, mutta se ei välttämättä ole aina mahdollista tai helposti toistettavissa. Sen vuoksi kannattaa tutustua hyväksi todettuihin tapiohin markkinoida verkkosivustoa sekä työkaluihin, jotka tekevät siitä helpompaa.

Mitä verkkomarkkinointi on?

Verkkomarkkinoinnilla tarkoitetaan asiakassuhteiden rakentamista ja myynnin luomista verkossa.

Verkkomarkkinointi muistuttaa perinteisiä markkinointitekniikoita lehdissä ja televisiossa, mutta sillä on muutamia ainutlaatuisia etuja.

  1. Edullinen ottaa käyttöön. Suuren automaatioasteen ansiosta voit aloittaa vain muutamalla eurolla.
  2. Parempi kohdistaminen. Maksetun hakukonemarkkinoinnin avulla käyttäjät esimerkiksi näkevät tuotemerkkisi ainoastaan, kun he hakevat nimenomaan tarjoamaasi tuotetta. Hukkaosumia ei siis ole.
  3. Hyvää ja tarkkaa tietoa. Hyvän analytiikan avulla voit tehdä parempia tuotteidesi ja palveluidesi mainostamista koskevia päätöksiä.

one.com tarjoaa monia palveluita, jotka tekevät verkkomarkkinoinnista helpompaa:

Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimointi (SEO) tarkoittaa verkkosivuston hakukonesijoituksen parantamista valituilla hakusanoilla tehdyissä hauissa. Google-hakujen ensimmäiselle sivulle pääseminen vie aikaa ja edellyttää sitä, että ymmärrät täysin, mihin hakusanoihin haluat keskittyä. Kaikki, jotka lupaavat nostaa sivustosi ykkössijalle alta aikayksikön, ovat luultavasti vain rahojesi perässä.

Parantaaksesi sijoitustasi hakukoneissa sinun on parannettava sivustoasi monilla verkkosivustojen sijoituksiin vaikuttavilla alueilla. Tarkka algoritmi on tiukasti varjeltu salaisuus ja muuttuu ajan myötä.

Siitä huolimatta on olemassa parhaita käytäntöjä, jotka keskittyvät sivuston sisältöön, latausnopeuteen sekä linkkeihin muilta laadukkailta verkkosivustoilta. Kaikki nämä toimenpiteet vaativat aikaa ja vaivaa, mutta ne eivät ole mitään ylitsepääsemätöntä.

Jotta pääsisit helpommin alkuun, olemme aloittaneet yhteistyön marketgoon kanssa. Tarjoamme yksinkertaista ratkaisua, joka analysoi avainsanoja ja luo helppotajuisen suosituslistan.

Lue lisää marketgoo

Hakukonemainonta

Hakukoneoptimointi vie aikaa, mutta hakukonemainonta voi tuottaa tulosta nopeasti. Maksetun hakukampanjan aloittaminen nostaa tarjoamasi tuotteen tai palvelun välittömästi ensimmäiselle sivulle. Hakukonemarkkinointi (SEM) on läpinäkyvä järjestelmä, jossa maksetaan mainosten klikkauksista. Voit määrittää reaaliaikaisesti mainosten sisällön ja avainsanat. Ajan ja vaivan käyttäminen sekä hakukoneoptimointiin että hakukonemarkkinointiin on tärkeää, jotta yritys menestyy verkossa.

Hakukonemainonta paitsi ohjaa tärkeitä vierailijoita verkkosivustollesi myös osoittaa ihmisille, että yrityksesi on vakavasti liikkeellä. Google Ads -ratkaisumme on helppokäyttöinen aloittelijoille mutta riittävän tehokas asiantuntijoille.

Se auttaa sinua hakukonekampanjoiden luomisessa ja optimoi ne automaattisesti parhaiden tulosten saavuttamiseksi. one.comin integroidun Google Ads -palvelun käyttö on paljon helpompaa kuin sen täysversion. Se takaa budjetin tasaisen jakamisen, niin että rahat eivät vahingossa kulu loppuun yhdessä päivässä.

Lisätietoja Google Adsista

Paikallinen markkinointi

Etsiessään tuotteiden myyntipaikkoja monet ihmiset käyttävät Google Mapsin tai Yelpin kaltaisia palveluita paikallisten yritysten löytämiseen sekä niiden osoitteen ja aukioloaikojen selvittämiseen. Nämä lähialueelle kohdistuvat verkkohaut ovat yhä tärkeämpiä kivijalkayrityksille. Sen vuoksi on erittäin tärkeää pitää näillä sivustoilla olevat yritysprofiilit aina ajan tasalla. Jotta pysyt paikallisten hakujen piikkipaikalla, helppokäyttöinen Uberall vie automaattisesti kaikki yritystietoihin tekemäsi muutokset kymmeniin eri yrityshakemistoihin. Uberall säästää aikaa ja ehkäisee epäselvyyksiä, jotka voivat saattaa yrityksesi huonoon valoon.

Lue lisää Uberallista

Sosiaalinen media

Facebookin ja Twitterin kaltaiset sosiaalisen median kanavat ovat myös erinomaisia paikkoja esitellä itseä ja olla vuorovaikutuksessa asiakkaiden ja yhteisön kanssa. Nämä kanavat mahdollistavat myös verkkosivuston linkin lisäämisen profiiliin. Siten saat uudet vierailijat siihen kanavaan, joka on kokonaan hallussasi, eli verkkosivustollesi.

Monet yritykset luovat sosiaalisen median profiilin ennen varsinaisen verkkosivuston luomista. Jos yrityksesi on tällä hetkellä juuri tässä kehitysvaiheessa, sinun kannattaa harkinta verkkotunnuksen rekisteröimistä ja sille suuntautuvan liikenteen ohjaamista profiiliisi. Se on erittäin helppoa. Lisäksi se takaa sen, että mahdolliset asiakkaat löytävät luoksesi verkossa. Kun joku pyytää sinulta yhteystietoja, sinun ei tarvitse sanoa, että “voit löytää meidät Facebookista, Twitteristä, Instagramista jne. käyttämällä hakusanoja Yrityksen nimi”.

Voit vain ilmoittaa osoitteen omanyrityksennimi.com, joka ohjaa kaiken sille suuntautuvan verkkoliikenteen haluamaasi sosiaalisen median profiiliin. Halutun verkkotunnuksen rekisteröiminen aikaisessa vaiheessa varmistaa myös sen, että se on vielä saatavilla, kun olet valmis luomaan kokonaisen verkkosivuston.

Lue lisää verkkotunnusten uudelleenohjaamisesta

Sähköpostimarkkinointi

Sähköposti on erinomainen tapa pitää yhteyttä ihmisiin, jotka haluavat kuulla sinusta. Uutiskirjeet ovat hyvä tapa kertoa tarjouksista tai kampanjoista sekä lisätä asiakasuskollisuutta ajan myötä. Itse asiassa tutkimukset ovat osoittaneet, että liidien muuttaminen asiakkaiksi voi olla kustannustehokkaampaa kuin mikään muu maksetun mainonnan muoto.

Jos olet ikinä yrittänyt lähettää uutiskirjettä, olipa kyse sitten vain yleishyödyllisen järjestön, kerhon tai vanhempainyhdistyksen uutiskirjeestä, tiedät, että tavallinen sähköpostiohjelma ei ole hyvä.

Asioiden yksinkertaistamiseksi one.com tarjoaa sähköpostimarkkinointityökalua, jonka avulla postituslistojen hallitseminen, uutiskirjeiden ja muiden kampanjoiden luominen, tilauksen peruutusten hallitseminen ja muut toimet käyvät helposti. Yhdistämällä työkalun verkkosivustoon tai sosiaalisen median profiiliin voit kerätä sähköpostiosoitteita ja automaattisesti lähettää viestejä, jotka pitävät yleisösi kiinnostuneena.

Lue lisää sähköpostimarkkinoinnista

Bonus: käytä sähköpostiosoitetta omalla verkkotunnuksellasi

Jos sinulla on yritys, sinun kannattaa käyttää omalla verkkotunnuksellasi varustettua sähköpostiosoitetta Gmailin tai Yahoon kaltaisen ilmaisen vaihtoehdon sijaan. Yrityssähköposti osoittaa, että olet ammattilainen, ja tarjoaa vastaanottajalle ylimääräisen tavan löytää verkkosivustosi. Kun yhdistät sähköpostitunnukseen ammattimaiselta näyttävän allekirjoituksen, tarjoat vastaanottajalle erinomaisen tavan päästä sivustollesi.